CESTA NA VÁŠ STŮL

Jak naše produkty objednáte?

Naše mléčné výrobky rozvážíme chladírenským vozem přímo k zákazníkům na základě předchozí objednávky

Výrobky z Podbrdské minimlékárny můžete objednávat mailem na objednavky@podmilk.cz (pokyny viz níže) nebo telefonicky na 774 200 294

Rozvoz probíhá na několika rozvážkových trasách a v předem stanovených termínech. Do každé z níže uvedených obcí zavážíme zpravidla 1x za 4 týdny. Pokud nechcete čekat na Váš rozvážkový okruh, můžete objednávku provést i jindy a vyzvednout si mléčné výrobky po předchozí domluvě v naší minimlékárně v Hůrkách!

Nenašli jste svoji obec v přehledu? Nevadí, kontaktujte nás a domluvíme si předání v nejbližší obci ležící na některém z rozvážkových okruhů.

Jak mám objednat?

Vyberte si produkty z naší nabídky a stáhněte si objednávkový formulář (viz níže excel soubor). Formulář můžete rovnou vyplnit, uložit a zaslat na mailovou adresu objednavky@podmilk.cz.

Pokud se Vám nechce formulář vyplňovat, stačí zaslat prostý mail (nezapomeňte uvést telefon, adresu a způsob platby) nebo nám jednoduše zavolejte. Výhodou formuláře je, že sám spočítá celkovou cenu.

Po obdržení objednávky zašleme její potvrzení (zpravidla v pondělí, čtvrtek a pátek, v úterý a ve středu probíhá výroba). Platbu převodem prosím provádějte až po potvrzení objednávky.

Objednávkový formulář můžete případně vyplnit ručně a zaslat jej naskenovaný nebo vyfocený (ohlídejte si prosím kvalitu nafocení) na shora uvedenou mailovou adresu. Jelikož se však každý občas splete, je možné objednávku stornovat / změnit do 24 hodin od odeslání. Poté se Vaše objednávka stává závaznou.

Do kdy mám objednat?

V přehledu rozvozů (viz výše uvedený obrázek a soubor pdf) je uvedeno datum dodání a za ním i datum uzávěrky objednávek. Do tohoto data je třeba provést Vaši objednávku (mailem, telefonicky, osobně).

VZHLEDEM K OMEZENÝM KAPACITÁM VÝROBY A VELKÉMU ZÁJMU O NAŠE PRODUKTY VŠAK DOPORUČUJEME PROVÉST OBJEDNÁVKU CO NEJDŘÍVE, KLIDNĚ I NĚKOLIK DNŮ PŘED ROZVOZEM.

Kdy mé mléčné produkty dostanu?

Rozvoz proběhne v den dodání uvedený v přehledu rozvozů (viz výše PDF soubor TERMÍNY), a to mezi ca. 15:00 a 19:00 hod. Ca. 24 hodin před dodáním Vám mailem/SMS zašleme informaci o předběžném čase doručení. Do 12 hodin od obdržení této informace můžete změnit místo doručení v případě, že nebudete moci objednávku na původním místě převzít (viz níže "Co když nebudu doma").

Jak mléčné produkty převezmu?

Vaši objednávku doručíme chladicím vozem. Vaše produkty obdržíte vychlazené na ca. 6 °C a uložené do kartónové krabice / papírové tašky. Poté byste je měli v nejkratší možné době uložit do chladničky, aby byla zajištěna nepřerušená teplota skladování 2-8 °C, při které garantujeme uvedené doby trvanlivosti.

Co když nebudu doma?

Vaši objednávku můžeme zanechat u někoho jiného ve Vaší obci (příbuzný, kamarád, soused) na adrese, kterou nám sdělíte předem po oznámení o doručení. Na jinou adresu lze produkty doručit jen tehdy, pokud se nová adresa nachází v obcích, do kterých v daný den probíhá rozvoz (viz výše PDF soubor TERMÍNY). Pokud nám náhradní adresu nedáte vědět a nebudete při doručení k zastižení, necháme Vaši objednávku za vrátky / přede dveřmi. V takovém případě upozorňujeme na to, že nemůžeme převzít záruku za trvanlivost a zdravotní nezávadnost produktů.

Jak mám zaplatit?

Po uzavření objednávek obdržíte e-mail s potvrzením objednávky a pokyny k platbě. Pro zjednodušení rozvozu doporučujeme provést platbu převodem (viz KONTAKT), zaplatit však lze i osobně při převzetí dodávky.

Platbu převodem prosím proveďte až po potvrzení objednávky.