E-MAILOVÁ OBJEDNÁVKA


Jak mám objednat?

Vyberte si produkty z naší nabídky a stáhněte si objednávkový formulář (viz níže soubor .pdf). Formulář můžete rovnou vyplnit, uložit a zaslat na mailovou adresu objednavky@podmilk.cz

Objednávkový formulář můžete případně vyplnit ručně a zaslat jej naskenovaný nebo vyfocený (ohlídejte si prosím kvalitu nafocení) na shora uvedenou mailovou adresu. Jelikož se však každý občas splete, je možné objednávku stornovat / změnit do 24 hodin od odeslání. Poté se Vaše objednávka stává závaznou.

Do kdy mám objednat?

V přehledu rozvozů (viz níže soubor .pdf)  je uvedeno datum dodání a před ním i datum uzávěrky objednávek. Do tohoto data je třeba Vaši objednávku doručit na shora uvedenou mailovou adresu.

Kdy mé mléčné produkty dostanu?

Rozvoz proběhne v den dodání uvedený v přehledu rozvozů (viz výše soubor .pdf), a to mezi ca. 15:00 a 19:00 hod. 2 dny před dodáním Vám mailem/SMS zašleme informaci o předběžném čase doručení. Do 24 hodin od obdržení této informace můžete změnit místo doručení v případě, že nebudete moci objednávku na původním místě převzít (viz níže "Co když nebudu doma").

Jak mléčné produkty převezmu?

Vaši objednávku doručíme chladicím vozem. Vaše produkty obdržíte vychlazené na ca. 6 °C a uložené do kartónové krabice / papírové tašky. Poté byste je měli v nejkratší možné době uložit do chladničky, aby byla zajištěna nepřerušená teplota skladování 2-8 °C, při které garantujeme uvedené doby trvanlivosti.

Co když nebudu doma?

Vaši objednávku můžeme zanechat u někoho jiného ve Vaší obci (příbuzný, kamarád, soused) na adrese, kterou nám sdělíte předem po oznámení o doručení. Na jinou adresu lze produkty doručit jen tehdy, pokud se nová adresa nachází v obcích, do kterých v daný den probíhá rozvoz (viz výše soubor .pdf). Pokud nám náhradní adresu nedáte vědět a nebudete při doručení k zastižení, necháme Vaši objednávku za vrátky / přede dveřmi. V takovém případě upozorňujeme na to, že nemůžeme převzít záruku za trvanlivost a zdravotní nezávadnost produktů.

Jak mám zaplatit?

Po uzavření objednávek obdržíte e-mail s potvrzením objednávky a pokyny k platbě. Pro zjednodušení rozvozu doporučujeme provést platbu převodem, zaplatit však lze i osobně při převzetí dodávky.